خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران خبر داد:

رونمایی از «بسته خرسندساز ۲» با محوریت تامین مسکن کارکنان شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۹۹۰

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از آغاز اجرای «بسته خرسندساز ۲» با با محوریت تامین مسکن کارکنان شهرداری تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجید باقری با بیان این که «بسته خرسند ساز ۲» با محوریت تامین مسکن کارکنان شهرداری در حال آماده‌سازی است، اظهار کرد: مدل این بسته تقریبا نهایی و آماده شده و مباحث فنی و جزئیات آن در حال بررسی است.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران ادامه داد: بررسی‌ها برای انتخاب نهایی زمین‌های معرفی‌شده، انتخاب سازندگان و نحوه قرعه‌کشی بین کارکنان و اولویت‌بندی‌ها از مدتی قبل آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان این که یکی از مجموعه‌های ما تمام زمین‌هایی که قابلیت ساخت مسکن دارند را در لیستی مشخص کرده، اما هنوز انتخاب هیچ‌یک از این زمین‌ها نهایی نشده است، یادآور شد: ساخت مسکن برای کارکنان شهرداری به صورت انعقاد تفاهم‌نامه‌ با دیگر دستگاه‌ها و نهادها نخواهد بود.

باقری با تاکید بر این که پس از تهیه طرح نهایی، «بسته خرسندساز ۲» رونمایی خواهد شد، اعلام کرد: لیستی از شاخص‌های کارکنان تهیه شده است و گروه‌های مشورتی نظرات خود را درباره مبنای شاخص‌ها به ما اعلام کرده‌اند و به نوعی جدولی از اولویت‌ها مشخص شده است که کارکنان براساس آن نمره خواهند گرفت و جایگاهشان مشخص خواهد شد. در زمان رونمایی بسته، هم شاخص‌ها اعلام می‌شود و هم نرم‌افزاری که اولویت‌ها را مشخص کرده است، رونمایی خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با بیان این که اجرای «بسته خرسندساز ۲» جزو برنامه‌های امسال شهرداری تهران و تا پایان سال رونمایی و اجرای آن آغاز خواهد شد، تاکید کرد: اقدامات در دو مسیر انتخاب زمین و اولویت‌بندی کارکنان به صورت هم‌زمان پیش‌ می‌رود.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، اجرای «بسته خرسندساز ۱» از سال گذشته در ۱۴ محور آغاز شد و روند اجرای آن و ارائه خدمات به کارکنان شهرداری در قالب این بسته همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز