خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار پایتخت مطرح کرد

پاسخ به نیاز کارکنان شهرداری تهران در حوزه مسکن با ارائه بسته خرسندساز۲ در سال جدید

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۲۴۰

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: با تمهیدات شهردار پایتخت قرار است تا در سال جدید از بسته خرسندساز۲ رونمایی می‌شود که در این بسته به نیازهای همکاران در حوزه مسکن پاسخ می‌دهیم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، مجید باقری در پاسخ به این سوال که بهترین عیدی مدیریت شهری در سال قبل به کارکنان شهرداری چه بود، اظهار کرد: ما در سال گذشته به منظور اینکه بخشی از نیازهای رفاهی همکاران را مورد توجه قرار بدهیم، موفق شدیم از بسته خرسندساز یک رونمایی کنیم.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با بیان این که با تمهیدات شهردار پایتخت قرار است تا در سال جدید از بسته خرسندساز۲ نیز رونمایی بشود، افزود: قرار است تا در این بسته به نیازهای همکاران در حوزه مسکن پاسخ بگوییم و امیدوارم در مورد آن اقدامات اثربخشی داشته باشیم.

معاون شهردار تهران پیرامون رویداد «من شهردارم» گفت: نتایج اولین مشارکت شهروندان تهرانی در طرح «من شهردارم» بسیار امیدوارکننده بود. امیدوار هستیم در سال جدید نیز بتوانیم در سایر مولفه‌های تصمیم گیری برای مردمی سازی اداره شهر از نظرات شهروندان در قالب الگوی «من شهردارم» استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا دست یاری به سوی همکاران خودمان در شهرداری تهران دراز می‌کنیم تا در عملیاتی شدن طرح به ما کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز