خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران مطرح کرد

استقبال ۳۰۰ هزار نفر از طرح «من شهردارم» / مشارکت مردم تهران در اولویت‌بندی پروژه‌ها تا ۲۲ دی تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۷۹۸

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران از تمدید طرح «من شهردارم» تا ۲۲ دی خبر داد و گفت: ۳۰۰ هزار نفر از شهروندان تهرانی از طرح «من شهردارم» استقبال کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، مجید باقری در حاشیه یکصد و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح «من شهردارم» با استقبال و مشارکت شایسته مردم مواجه شد، اظهار کرد: بنابر این بود که این طرح تا ۱۳ دی ادامه داشته باشد، اما با تبلیغات صورت گرفته و مشارکت رسانه ها ۳۰۰ هزار نفر در این طرح شرکت کردند؛ لذا با تقاضایی که مناطق مطرح کردند با تصمیم مدیریت شهری و دستور شهردار تهران، این طرح تا ۲۲ دی ماه تمدید شد. امیدواریم در این فاصله تعداد بیشتری از مردم نسبت به پروژه های محلی اظهار نظر کنند و مشارکت داشته باشند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران افزود: اغلب کسانی که شرکت کردند با این زیرساخت مواجه می شوند که موضوعات طبقه بندی شده و در این نگرش سنجی شرکت می کنند و به همین دلیل است که احساس خوبی از این مشارکت دارند.

وی ادامه داد: وقتی نتایج را احصا کنیم و اعلام شود که پروژه با میزان اعتبار مشخص بر اساس مشارکت مردم در منطقه آنها اجرا می شود، احساس خوبی به مردم خواهد داد.

باقری تاکید کرد: فعلا در مرحله جمع آوری داده ها هستیم و بهتر است با مشارکت خبرنگاران به سمتی برویم که مردم نظرات خود را اعلام کنند.

وی گفت: برای اینکه مشارکت بیشتری داشته باشیم مقرر شد که کارمندان ۴۰ تا ۵۰ هزار نفری شهرداری تهران به کمک ما بیایند و به مردم انگیزه دهند و آنها را تشویق کنند و این موضوع، یک آیتم مثبت به شمار می‌رود. فعلا کارکنان در این مرحله با مردم صحبت و تشویق می کنند تا در این طرح مشارکت داشته باشند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران اعلام کرد: دو هزار و ۸۲ پروژه با اعتبار دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در ۱۲۳ ناحیه و ۳۵۳ محله در طرح «من شهر دارم» پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز