خبرگزاری کار ایران

ترافیک سنگین در محورهای مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۴۷۵

رئیس پلیس راه مازندران از وجود ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی منتهی به این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ یدالله جهان‌تاب با اعلام این که تردد وسایل نقلیه از مسیر شمال به جنوب جاده چالوس تا اطلاع ثانوی ممنوع است، گفت: وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و همچنین در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران شمال حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله سنگین است.

وی افزود: در مسیر جنوب به شمال جاده هراز حدفاصل لاسم تا شاهاندشت و وانا تا بایجان و همچنین در مسیر شمال به جنوب این جاده در محدوده‌های سه‌راهی چلاو و بایجان، تردد خودروها سنگین اعلام شده است.

رئیس پلیس راه مازندران محور فیروزکوه را بارانی اعلام کرد و گفت: محور چالوس بارانی و مه گرفته است، اما ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: در مسیر جنوب به شمال جاده فیروزکوه در محدوده‌های دماوند، پل سفید و شیرگاه، ترافیک خودرو سنگین است.

جهان‌تاب سرعت و سبقت غیرمجاز، صحبت کردن با تلفن همراه حین رانندگی، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز دانست و ادامه داد: پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند.

وی افزود: در صورت ثبت تخلف حادثه‌ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز