خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس پلیس راهور کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

ترافیک سنگین در خروجی‌های کلانشهرها/ احتمال یک طرفه شدن جاده چالوس در ساعات آینده

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۷۷۹

جانشین رئیس پلیس راهور کشور از وجود ترافیک سنگین در خروجی‌های کلانشهرها و شهرهای بزرگ در روز طبیعت خبر داد و گفت: تا این لحظه هنوز محدودیتی برای محورهای شمالی کشور اجرا نشده است، اما حتما در ساعات آینده جاده چالوس جهت تخلیه بار ترافیکی احتمالی یک‌طرفه خواهد شد.

«سرهنگ سیاوش محبی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور در صبح امروز یکشنبه ۱۳ فروردین توضیح داد: با توجه به وجود تفرجگاه‌های متعدد و اماکن تفریحی در خروجی‌های کلانشهرها و شهرهای بزرگ، در حال حاضر ترافیک پرحجمی را در روز طبیعت در این خروجی‌ها مشاهده می‌کنیم. 

وی افزود: تا این لحظه هنوز محدودیتی برای محورهای شمالی کشور اعم از چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال اجرا نشده است، اما با توجه به این که پیش‌بینی می‌شود از ظهر امروز شاهد موج بازگشت مسافران نوروزی در محورهای شمالی کشور باشیم، حتما در ساعات آینده جاده چالوس جهت تخلیه بار ترافیکی یک‌طرفه خواهد شد. 

جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا ادامه داد: در حال حاضر با توجه به روند بازگشت هموطنان از سفرهای نوروزی، در محورهای اصلی به‌جز مسیرهای شمالی نیز شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم و پیش‌بینی می‌کنیم از بعد از ظهر امروز، لحظه به لحظه بار ترافیکی سنگین‌تر شود. 

محبی در ادامه گفت: به رانندگان عزیز توصیه می‌کنیم که در طول مسیر استراحت‌های به‌موقع و خواب کافی داشته باشند و افرادی که مسیرهای طولانی را طی می‌کنند، بخصوص در محورهای کویری، به ازای هر دو ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: با توجه به این که امروز حتما بار ترافیکی سنگینی را در ساعات بعد از ظهر در اغلب جاده‌های کشور مشاهده خواهیم کرد، نیاز است که عزیزان با صبر و حوصله بیشتری به رانندگی بپردازند و از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز جدا پرهیز کنند. 

وی در پایان تصریح کرد: بستن کمربند ایمنی برای راننده و تمام سرنشینان خودرو به عنوان یک قانون الزامی است و از همه عزیزان می‌خواهیم برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان به این مساله توجه داشته باشند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز