خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس پلیس راه کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

کاهش روند تصادفات جاده‌ای در روزهای اخیر /آخرین وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۲۱۹

جانشین رئیس پلیس راه کشور از کاهش روند تصادفات جاده‌ای در روزهای اخیر خبر داد.

«سرهنگ سیاوش محبی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور تا امروز پنجشنبه 10 فروردین 1402 توضیح داد: با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی تعطیلات نوروزی، پیش‌بینی می‌شود امروز و در روزهای آتی شاهد موج گسترده‌ای از سفرها به‌ویژه در مسیرهای بازگشت مسافران باشیم.

وی افزود: از طرفی، با توجه به سنت دیرینه‌ای که روز 13 فروردین که هموطنان به دامن طبیعت می‌روند، به دلیل وجود تفرجگاه‌های متعدد و مراکز سیاحتی و طبیعی در فاصله 30 کیلومتری شهرها، این مساله می‌تواند در آمد و شد وسایل نقلیه تداخل ایجاد کند. 

جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا ادامه داد: با توجه به این مسائل به مسافران عزیز توصیه می‌کنیم که بازگشت خود از سفر را به روزهای پایانی تعطیلات موکول نکنند و به نحوی برنامه‌ریزی داشته باشند که در روز 13 فروردین از منزل خود به دامن طبیعت بروند. 

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: با توجه به این که سفر طولانی باعث خستگی انسان می‌شود، از هموطنان عزیز می‌خواهیم بازگشت خود از سفر را در روزهای آینده توزیع کنند و برای مسیر بازگشت بین دو تا سه برابر زمان عادی وقت در نظر بگیرند.

جانشین رئیس پلیس راه کشور خاطرنشان کرد: در سایر محورهای مواصلاتی سراسر کشور، بار ترافیکی در مسیرهای رفت کاهش یافته است، اما در مسیرهای بازگشت شاهد افزایش بار ترافیکی از همین امروز هستیم و انتظار می‌رود حجم ترافیک در روزهای آتی بازهم بیشتر شود. 

وی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد کاهش روند تصادفات هستیم و از رانندگان عزیز می‌خواهیم ضمن در نظر گرفتن جوانب احتیاط، انجام رانندگی با صبر و حوصله کافی و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به تداوم کاهش آمار حوادث جاده‌ای کمک کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز