خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس پلیس راه کشور اعلام کرد:

آخرین وضعیت یک‌طرفه شدن محورهای شمالی/ جاده‌های شمال و شمال غرب کشور درگیر بارش برف+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۶۲۸

جانشین رئیس پلیس راه کشور ضمن تشریح آخرین وضعیت یک‌طرفه شدن جاده‌های شمال کشور از بارش برف در محورهای شمال غرب و استان‌های مازندران و البرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ سیاوش محبی در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور تا امروز شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ گفت: امروز شاهد ترافیک پرحجمی در اغلب محورهای مواصلاتی سراسر کشور هستیم و در برخی محورهای استان‌های مازندران، البرز، اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان بارش برف مشاهده می‌شود. 

وی افزود: توصیه می‌کنیم عزیزانی که قصد تردد از این محورها را دارند، حتما زنجیر چرخ و سایر تجهیزات مورد نیاز را در اختیار داشته باشند و رعایت سرعت مطمئنه و اتخاذ سرعت مجاز و داشتن احتیاط در حین رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند. 

جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا تاکید کرد: در حال حاضر در محورهای شمالی محدودیت اجرا شده و از ساعت ۹ صبح تردد تمام وسایل نقلیه در جاده چالوس و آزادراه تهران شمال در مسیر جنوب به شمال ممنوع شده و این معابر جهت تخلیه بار ترافیکی مسیر شمال به جنوب یک‌طرفه شده است. 

وی در پایان تصریح کرد: در محور هراز نیز طی امروز به صورت مقطعی محدودیت یک‌طرفه شدن از شمال به جنوب اجرا خواهد شد. 

حجم ویدیو: ۶۱.۱۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۷ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز