خبرگزاری کار ایران

با تصویب شورای شهر؛

رزمندگان برای استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران تخفیف می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۴۷۷

یک فوریت طرح اعطای تخفیف به رزمندگان برای استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی پایتخت، امروز در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران، طرح یک فوریت الحاق یک بند به تبصره یکم ماده واحده مصوبه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل‌‌ونقل عمومی شهر تهران تصویب شد.

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جریان تصویب این مصوبه گفت: مطابق قانون برنامه ششم توسعه، باید هم جانبازان و هم رزمندگانی که حداقل ۶ ماه در جبهه‌های جنگ حضور داشتند، از تخفیف وسایل نقلیه عمومی برخوردار شوند. این اقدام پیش از این به طور کامل انجام نشده بود، البته در حال حاضر جانبازان و کسانی که کارت منزلت دارند، از مزایای مربوطه بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان این که دولت باید این تخفیف را جبران کند، یادآور شد: پیشنهاد این طرح یک فوریتی این است که به شرط پرداخت سهم دولت، شهرداری آماده است سهم خود را بپردازد تا تخفیف مربوطه برای رزمندگان اجرایی شود. البته دولت باید سهم خود را بپردازد، چراکه اگر همچون بافت فرسوده، این سهم همین‌طور باقی بماند و پرداخت نشود، منطقی نیست.

گفتنی است، در نهایت طرح یک فوریت الحاق یک بند به تبصره یکم ماده واحده مصوبه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل‌ونقل عمومی شهر تهران با هدف اعطای تخفیف به رزمندگان برای استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی پایتخت با ۱۸ رای موافق اعضای شورا به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز