خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورا خبر داد:

ارائه گزارش عملکرد حوزه حمل‌ونقل عمومی در جلسه فردای شورای شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۴۶۲

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ارائه گزارش معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص آخرین اقدامات انجام‌شده در حوزه حمل‌ونقل عمومی در جلسه آتی شورای شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری یکصد و شصت و یکمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از ساعت ۸ تا ۱۱ روز یکشنبه بیست‌وپنجم تیرماه ۱۴۰۲ در تالار رسمی ساختمان شورا گفت: ارائه گزارش توسط جلال بهرامی، معاون محترم حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص آخرین اقدامات انجام‌شده در حوزه حمل‌ونقل عمومی دستور اول جلسه خواهد بود. 

نادعلی در تشریح دستور دوم جلسه شورا اظهار داشت: در این جلسه طرح «اصلاح قسمت «الف» ماده ۶ مصوبه عوارض ساختمانی، ارزش افزوده ناشی از اجرای طرح‌های توسعه شهری و بهای خدمات حوزه شهرسازی شهرداری تهران و ارزش معاملاتی موضوع تبصره ۱۱ ماده صد قانون شهرداری بررسی خواهد شد. 

وی در ادامه از بررسی گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی «شرکت توسعه مجتمع‌های ایستگاهی متروی تهران و حومه» و همچنین بررسی گزارش حسابرسی «سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران» برای سال‌های مالی ۱۴۰۰ و۱۴۰۱ در جلسه فردای شورا خبر داد. 

به گفته سخنگوی شورا، بررسی بیستمین و دومین صورت‌جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران آخرین دستور جلسه آتی شورا خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز