خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی فراجا تاکید کرد:

دیپلماسی فعال و قدرتمند مرزی بین ایران و عراق در اربعین

دیپلماسی فعال و قدرتمند مرزی بین ایران و عراق در اربعین
کد خبر : ۱۳۹۴۶۹۸

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: هماهنگی‌های مرزی بین دو کشور ایران و عراق در اربعین نشان از دیپلماسی فعال و قدرتمند دارد.

به گزارش ایلنا، سردار احمدعلی گودرزی در بازدید از پایانه مرزی خسروی با بیان این که کنگره عظیم اربعین حسینی (ع) عمق معنوی بسیار زیادی دارد، گفت: مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) فرموده‌اند که پرچم عاشورا و واقعه عاشورا با اربعین امام حسین (ع) برافراشته و به دنیا شناسانده می‌شود. 

وی ضمن عرض خداقوت به مرزبانان و دست‌ اندرکاران همایش عظیم پیاده‌روی اربعین افزود: مرزبانان در نقطه صفر مرزی همیشه حضور دارند، بنابراین آخرین بدرقه‌کننده و اولین استقبال‌کننده زائران اربعین حسینی (ع) در مرزها هستند که این یک توفیق الهی برای فرماندهی مرزبانی کشور است. 

فرمانده مرزبانی فراجا اظهار داشت: به‌حمدالله اقدامات خوبی برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی در مرز خسروی صورت گرفته است و با توجه به تلاش‌های انجام‌شده، شرایط و امکانات این مرز متمایز است و از آغاز پیاده‌روی در این مرز تا روز اربعین حسینی (ع) بیش از ۵۳۰ هزار زائر از مرز خسروی تردد کرده‌اند. 

گودرزی به هدایت‌های هوشمندانه و داهیانه مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) در اربعین اشاره و تصریح کرد: عملکرد مثبت مرزبانان در تأمین امنیت مرزها و تسهیل تردد زائران در ایام اربعین، ناشی از توجه ویژه آنان به منویات مقام عظمای ولایت و داشتن روحیه معنوی و حسینی است. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی فراجا در پایان به دیپلماسی هدفمند مرزبانان با همتایان عراقی خود اشاره کرد و افزود: هماهنگی‌های مرزی بین دو کشور ایران و عراق در اربعین نشان از دیپلماسی فعال و قدرتمند دارد که زائران در زمان برگشت به کشور متوجه روند مثبت بین دو کشور شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز