خبرگزاری کار ایران

دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح شهروند تهرانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۷۱۰

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح شهروندی در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت: همزمان با اعلام وقوع یک فقره تیراندازی و مجروح شدن یک شهروند در محدوده محله عبدل‌آباد تهران، بلافاصله تیمی از ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ به محل واقعه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل، مشخص شد  متهم به‌سرعت پس از تیر‌اندازی از محل متواری شده است. اما سرانجام ماموران عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ با شناسایی متهم در کمترین زمان ممکن، وی را در مخفیگاهش واقع در محله عبدل‌آباد دستگیر و به انتظامی منتقل کردند. 

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: متهم در بازجویی‌های پلیس به بزه ارتکابی با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، راستی در پایان با بیان این که فرد مجروح‌شده در مراکز درمانی تحت نظر پزشک است، بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی تاکید کرد و از شهروندان خواست جوانان خود را از عواقب سخت حمل، نگهداری و استفاده از سلاح گرم آگاه سازند و در صورت وجود اختلاف با دیگران، اختلاف موجود را تنها از طرق قانونی برطرف کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز