خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

منتظر ورود اتوبوس‌های برقی به تهران هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۰۱۸

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در انتظار ورود اتوبوس‌های برقی به پایتخت هستیم و امیدواریم اتوبوس‌ها و خودروهای برقی بتوانند جایگزین اتوبوس‌های فعلی شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در آیین بهره‌برداری همزمان از ۱۵ ایستگاه شارژ خودروی برقی در تهران گفت: در انتظار ورود اتوبوس‌های برقی به پایتخت هستیم و امیدواریم اتوبوس‌ها و خودروهای برقی بتوانند جایگزین اتوبوس‌های فعلی شوند و عدم ورود ۸ ساله اتوبوس به تهران را جبران کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که باید برای تولید اتوبوس‌های برقی در داخل کشور برنامه‌ریزی شود، اظهار داشت: معمولا به آبان و آذر که می‌رسیم از آلودگی هوا گلایه می‌کنیم؛ قطعا برقی‌سازی زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل تهران به کاهش آلودگی هوا کمک خواهد کرد، بنابراین باید به‌جای اتوبوس‌های معمولی از اتوبوس‌های برقی استفاده کنیم تا مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

وی در پایان گفت: از وزیر صمت و شهردار تهران برای همت بالایشان تشکر می‌کنم و امیدوارم به سرعت از اتوبوس‌ها و خودروهای برقی در شهر استفاده کنیم.

گفتنی است، ظهر امروز آیین بهره‌برداری همزمان از ۱۵ ایستگاه شارژ خودروهای برقی مجهز به مجموعا ۷۴ دستگاه شارژر در قالب هفتادمین رویداد امید و افتخار شهرداری تهران با حضور عباس علی‌آبادی، وزیر صمت، علیرضا زاکانی، شهردار تهران، مدیران مجموعه مپنا و جمعی از مدیران شهری و کشوری در برج آزادی تهران برگزار شد.

این ایستگاه‌ها براساس قرارداد همکاری بین معاونت حمل‌و‌نقل شهرداری تهران و مجموعه مپنا در نقاط مختلف پایتخت نصب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز