خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون شهردار تهران از خدمات شهرداری در عراق

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۶۱۳

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در راستای رسیدگی به وضعیت خدمت‌رسانی و مکان‌های ویژه استقرار زائران اربعین حسینی (ع) در کشور عراق، از این مکان‌ها بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، عباس شعبانی ضمن حضور در قرارگاه‌های خدمت‌رسان برخی مناطق مستقر در شهرهای کشور عراق از نزدیک در جریان کیفیت خدمات ارائه‌شده به زائران اربعین حسینی (ع) قرار گرفت.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با حضور در شهر کاظمین و بازدید از قرارگاه مستقر شهرداری تهران در این شهر که توسط سازمان زیباسازی راه‌اندازی شده است، از روند نحوه خدمت‌رسانی این قرارگاه بازدید کرد و هماهنگی‌های لازم را با مسئولین قرارگاه در جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به عمل آورد.

شعبانی در ادامه با حضور در شهر کربلا و بازدید از قرارگاه زینبیون منطقه ۸ شهرداری تهران که به‌صورت ویژه به بانوان زائر خدمت‌رسانی می‌کند و حضور در قرارگاه منطقه ۶ شهر کربلا ضمن عرض خداقوت به داوطلبین خدمت در این قرارگاه‌ها که از کارکنان مناطق شهرداری تهران هستند، دستورات و پیگیری‌های لازم را جهت ارتقای وضعیت خدمات‌رسانی این قرارگاه‌ها صادر کرد و هماهنگی‌های لازم را برای ارتقای سطح خدمت‌رسانی این دو قرارگاه انجام داد.

براساس اعلام روابط‌عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، شعبانی در ادامه این بازدیدها با حضور در شهرهای نجف و کوفه که به ترتیب توسط مناطق ۱۷ و ۲۱ شهر تهران در حال خدمت‌رسانی به زائران هستند، در جریان کیفیت خدمات در حال انجام این دو قرارگاه قرار گرفت.

معاون شهردار تهران ضمن این بازدید به بررسی وضعیت محل‌های ویژه اسکان زوار و سنجش میزان خدمت‌رسانی در حوزه خدمات شهری و خدمات رفاهی در این قرارگاه‌ها پرداخت و هماهنگی‌های لازم را با مسئولان ایرانی و عراقی مستقر در این قرارگاه‌ها بهمنظور ارائه مطلوب‌تر خدمت‌رسانی شهرداری تهران به زائران اربعین حسینی (ع) به عمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز