خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا:

هیچ‌گونه مشکل ترافیکی در مرزهای زمینی با عراق وجود ندارد/ ۵۰ درصد پارکینگ‌های مهران پر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۱۳۴

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا از انضباط قابل قبول ترافیکی در مرزهای اربعینی خبر داد و گفت: تا کنون ۵۰ درصد از ظرفیت پارکینگ‌های شهر مهران و محل‌های مجاز پارک خودرو توسط خودروهای زائرین اربعین حسینی (ع) مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، سردار سید تیمور حسینی در حاشیه بازدید از مرز مهران در خصوص آخرین وضعیت تردد زائران اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: از ابتدای طرح ترافیکی اربعین حسینی تا کنون بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس و بالغ بر ۲۱۵ هزار دستگاه وسیله نقلیه سواری از مناطق مختلف کشور به مرزهای اربعینی تردد داشتند. 

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: خوشبختانه از ابتدای طرح تا امروز هیچ‌گونه مشکل ترافیکی در مبادی منتهی به مرزهای اربعینی نداشتیم. 

وی درباره بیشترین مرز انتخابی زائران اربعین حسینی برای خروج از کشور گفت: طبق سنوات گذشته مرز مهران همچنان بیشترین تردد زائرین اربعین حسینی (ع) را دارد و تا کنون حدود ۶۱ درصد از زائرینی که قصد خروج از کشور به مقصد کشور عراق را داشتند، مرز مهران را انتخاب کرده‌اند و خوشبختانه تا این لحظه در مرز مهران هیچ‌گونه مشکل ترافیکی وجود نداشته است. 

حسینی با اشاره به ظرفیت پارکینگ‌های شهر مهران بیان داشت: در این روزها ما شاهد حجم تردد نسبتا سنگین به سمت مرز مهران هستیم و تا کنون ۵۰ درصد از ظرفیت پارکینگ‌های شهر مهران و محل‌های مجاز پارک خودرو توسط خودروهای زائرین اربعین حسینی (ع) مورد استفاده قرار گرفته است. 

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا ادامه داد: کماکان ۵۰ درصد دیگر از فضای پارکینگ‌ها موجود است که طی روزهای آتی که به روز اربعین نزدیک می‌شویم، باید مدیریت کنیم تا ان‌شاء‌الله تمام زائران اربعین حسینی (ع) بتوانند از پارکینگ‌ها و محل‌های مجاز برای پارک خودرو استفاده کنند. 

وی اضافه کرد: اتوبوس‌های شهری از استان‌های مختلف کشور بسیج شده‌اند تا زائران عزیز اربعین حسینی را از محل پارک خودروها به سمت پایانه مرزی منتقل کنند که هیچ‌گونه مشکلی به جهت فاصله محل پارک خودروها تا پایانه مرزی وجود نداشته باشد. 

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور ضمن قدردانی از دستگاه‌های ذی‌ربط در اربعین حسینی (ع) گفت: جا دارد از همه دستگاه‌های متولی به‌ویژه وزارت راه و شهرسازی تشکر کنیم که نسبت به تکمیل زیرساخت‌ها در مرزهای اربعینی به‌ویژه مهران اقدامات خوبی انجام داده‌اند. 

وی در ادامه تاکید کرد: مهمترین دغدغه ما تامین اتوبوس برای بازگشت زائران عزیز است که در سال‌های گذشته در این خصوص با مشکلاتی مواجه بودیم که امیدواریم امسال با برنامه‌ریزی خوبی که انجام می‌شود، این مساله نیز برطرف شود. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، حسینی در پایان توصیه کرد: از همه هموطنان عزیز که قصد تردد به سمت مرزهای اربعینی را دارند، در خواست داریم که در طول مسیر با آرامش واحتیاط رانندگی کنند، از عجله و شتاب پرهیز کنند و مهمتر از همه هنگام بازگشت به موطن اصلی استراحت کافی را داشته باشند، چراکه بیشترین علت تصادفات و سوانح رانندگی که در هنگام بازگشت زائران اتفاق می‌افتد، مربوط به خستگی و خواب‌آلودگی است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز