خبرگزاری کار ایران

تاکید استاندار تهران بر دقت در انتخاب پیمانکاران پروژه‌های عمرانی/ پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام نماند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۸۳۵

استاندار تهران بر دقت در انتخاب پیمانکاران پروژه های عمرانی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛دومین جلسه شورای فنی استان تهران به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران و دبیری سید محمدرضا گلدانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دیگر مسئولان برگزار شد.

فخاری در این جلسه با اشاره به ضرورت اتمام پروژه‌های عمرانی اظهار داشت: برای اتمام پروژه‌های عمرانی برنامه‌ریزی صورت گیرد و ردیف‌های بودجه تکمیل شود، در انتخاب پیمانکاران دقت شود و نظارت کنید تا تبانی صورت نگیرد و پروژه‌ها نیمه‌تمام نماند.

استاندار تهران با اشاره به لزوم پیگیری وضعیت پروژه‌های عمرانی ادامه داد: تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام استان ضروری است و این موضوع، با حساسیت‌ پیگیری شود.

فخاری تاکید کرد: ده‌ها طرح عمرانی نیمه کاره از سالیان متمادی در استان تهران وجود دارد که ضمن معرفی مدیران، ناظران و پیمانکاران متخلف، گزارش کار جدید با حضور دستگاه‌های مربوطه و نظارتی تهیه و ادامه ساخت پروژه‌ها آغاز شود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: کمبود اعتبار از مهم‌ترین عوامل رهاسازی پروژه‌ها است و طرح‌هایی که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی برای ادامه ساخت و بهره برداری دارد، مشخص و در اسرع وقت تعیین تکلیف می‌شود.

فخاری سپس ادامه داد: بهره برداری به موقع از طرح‌های عمرانی سبب جلوگیری از اتلاف منابع و محافظت از بیت المال می‌شود و همه ما در قبال عدم تصمیم گیری به موقع و شایسته، مسئول هستیم و عواقب آن نیز متوجه ما می‌باشد.

استاندار تهران خطاب به اعضای شورای فنی گفت: سطح مشارکت اعضای شورای فنی د. جلسات قوی‌تر باشد، چراکه اظهار نظرها بر کشف حقایق و مسائل استان به ویژه پروژه‌ها کمک می‌کند.

گفتنی است در این جلسه وضعیت اداره ثبت احوال شعبه ابوسعید بررسی شد؛ چرا که به لحاظ استحکام بنا دچار مشکلاتی بود و با نظر راه و شهرسازی مقرر شد تا تخریب و بازسازی شود و جهت جذب اعتبار به سبب نزدیک شدن به پایان سال مالی، راه و شهرسازی اقدامات لازم برای اخذ پروانه را انجام دهد تا دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز