خبرگزاری کار ایران

در جوابیه سازمان امور دانشجویان اعلام شد:

از بورسیه‌های هیات علمی برابر مبلغ بورس «وثیقه ملکی» دریافت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۴۱۶

سازمان امور دانشجویان در خصوص ارزش اعتباری «وثیقه ملکی» که از بورسیه های هیات علمی دریافت می‌شود، جوابیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، سازمان امور دانشجویان در مورد ارزش اعتباری وثیقه ملکی بورسیه‌های هیات علمی که میزان آن از سوی رئیس سازمان امور دانشجویان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ۲ برابر مبلغ بورس اعلام شده بود، جوابیه‌ای صادر کرد.

رئیس سازمان امور دانشجویان در گفت‌وگو با خبرگزاری کار ایران (ایلنا) اعلام کرد که از بورسیه‌های هیات علمی ۲ برابر مبلغ بورس «وثیقه ملکی» دریافت می‌کنیم و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان در تماس تلفنی با خبرگزاری ایلنا رقم عنوان شده از سوی رییس این سازمان را اصلاح و تاکید کرد: برابر با مبلغ بورس «وثیقه ملکی» از بورسیه‌های هیات علمی دریافت می‌شود. 

روابط عمومی سازمان امور دانشجویان همچنین در واکنش به گفت‌وگوی منتشره جوابیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است: 

احتراما به استخضار می‌رساند در خصوص مصاحبه خبری دکتر داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با خبرنگار آن خبرگزاری، مورخ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ با عنوان «از بورسیه‌های هیات علمی ۲ برابر مبلغ بورس وثیقه ملکی دریافت می‌کنیم» مبلغ مندرج در خبر صحیح نمی‌باشد. 

طبق اعلام رئیس سازمان و دفتر امور حقوقی سازمان امور دانشجویان «ارزش اعتباری وثیقه ملکی اعضای هیات علمی برابر آن مقداری می‌باشد که سازمان امور دانشجویان به عنوان بورس به آن اعطا کرده است» صحیح می‌باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز