خبرگزاری کار ایران

اختتامیه سومین کنگره سلامت در اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۴۹۰

ظهر جمعه ۱۳ مردادماه ۱۴۰۲ سومین کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین پس از ۳ روز سخنرانی‌های فشرده متخصصان در نوبت‌های صبح و بعداز ظهر با حضور نخبگان، پزشکان و سفرای تعدادی از کشورهای مسلمان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، این کنگره در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار و بیش از ۲۰۰ سخنرانی به طور همزمان در سالن‌های مختلف ارائه شد.

بیش از ۵۰ ارائه توسط میهمانان بین‌المللی بود که به طور همزمان به زبان‌های فارسی، عربی و یا انگلیسی ترجمه شد.

در مراسم اختتامیه از ۴ مقاله برگزیده قدردانی شد. آسیه امینی افشار، حمید صفرپور، راضیه غفوری و امیرحسین رجب‌پور لوح تقدیر خود را از معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی جمعیت هلال احمر تحویل گرفتند.

در این مراسم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان دبیر علمی این کنگره گفت: کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین بستری برای پژوهش‌های هرچه قوی‌تر با توجه به اولویت های سلامت در اربعین، همچون بیماری‌های حاد تنفسی، بیماری‌های واگیر، گرمازدگی و اورژانس‌های پزشکی است. این مقالات می‌تواند منابع مهمی‌برای راهنماهای پزشکی سازمان بهداشت جهانی در تجمعات انبوه باشد.

پازوکی تاکید کرد: تعداد مقالات ارسال شده به سومین کنگره سلامت به اربعین نسبت به سال‌های قبل بیش از ۵ برابر افزایش داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز