خبرگزاری کار ایران

استقرار ۱۰۰۰ جوان هلال‌احمری در سواحل دریای خزر

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۴۳۹

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از استقرار ۱۰۰۰ جوان داوطلب عضو جمعیت هلال احمر در سواحل دریای خزر خبر داد و گفت:‌فاز هشدار و اطلاع‌رسانی پویش ملی غرق نشویم با شعار «بی‌گدار به آب نزنیم» از امروز؛ ۲۶ تیر آغاز شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید هاشم حسینی المدنی در این‌باره گفت: با توجه به اهمیت موضوع غریق و بهره‌گیری گسترده هموطنان از بستر دریا، پویش ملی #غرق_نشویم با حضور و مشارکت ۱۰۰۰ نفر از اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، اجرا می‌شود. در این طرح اعضای سازمان جوانان هلال احمر با تشکیل زنجیره انسانی و با رویکرد پیشگیری و ارائه خدمات بشردوستانه، فرهنگی و اجتماعی، برای اجرای این پویش آماده شدند.

وی افزود: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در قالب گروه‌های سحاب یعنی سفیران حمایت های امدادی و بشردوستانه، تیم‌های سحر یعنی سفیران حمایت‌های روانی، تیم‌های دادرس یعنی دانش آموزان آماده در روزهای سخت، تیم‌های یاس یعنی یاران آسیب‌ستیز و ایجاد فضای دوستدار کودک و برگزاری سایر برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در قالب بازی و مسابقه، جشنواره و پویش‌های ملی در کنار سایر دستگاه‌های متولی سواحل کشور، خدمت رسانی می‌کند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: پویش ملی غرق نشویم با شعار "بی گدار به آب نزنیم " از امروز ۲۶ تیر، با هدف اطلاع رسانی و آگاه سازی هموطنان، تامین سلامت انسان‌ها، ایجاد شور و نشاط بین کودکان و خانوادهایشان و کاهش غرق شدگی با مداخله غیرمستقیم اعضای سازمان جوانان هلال احمر، آغاز شد و امیدواریم با اجرای چنین برنامه‌هایی و رعایت نکات ایمنی از جانب هموطنان عزیز، گامی موثر در راستای پیشگیری و کاهش غرق شدگی، برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز