خبرگزاری کار ایران

بهره مندی ۳۰۵ هزار نفر از خدمات طرح «سحاب» هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۴۹۱

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از بهره‌مندی ۳۰۵ هزار و ۸۷۴ نفر از خدمات اکیپ‌های سیار طرح «سحاب» در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سیدهاشم حسینی المدنی با اشاره به طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی جوانان، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی با ارائه گزارشی از خدمات سازمان جوانان از ۲۴ اسفندماه تا دهم فروردین پرداخت و گفت: یک میلیون و ۵۴۷ هزار و ۴۸۷ نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت اطلاع‌ رسانی نقاط حادثه ‌خیز و راهنمایی به اماکن فرهنگی و گردشگری و عمومی و ۳۰۵ هزار و ۸۷۴ نفر نیز از اکیپ‌های سیار سحاب (خدمات و آموزش امداد و کمک‌های اولیه) بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به این که ۵۱۰ هزار و ۷۷۷ نفر در پویش بهرفت مشارکت و از این پویش حمایت کردند، ادامه داد: ۶۷۹ هزارو ۸۷۴ نفر از فضای دوستدار کودک نکات ترافیکی، ایمنی و امدادی استفاده کردند. ۱۹۸ هزار و ۷۵۶ نفر نیز به خیمه نماز در پایگاه‌ های ثابت و موقت جمعیت هلال‌احمر مراجعه کردند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر، افزود: میان ۳۴۴ هزار و ۷۶۶ نفر اقلام فرهنگی زیست محیطی توزیع شد که با این حساب، در مجموع به ۴ میلیون و ۸۴ هزار و ۶۴۸ نفر خدمات ارائه شد.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، گفتنی است که ۳۲ هزار و ۸۸۲ نفر _ روز از اعضای سازمان جوانان در طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی، شرکت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز