خبرگزاری کار ایران

جشن بزرگ لحظه‌های عاشقی در مراکز یاورشهر و گرمخانه‌های پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۸۹۹

همزمان با فرا رسیدن دهه ولایت و امامت و ایام سعید اعیاد قربان و غدیر، جشن بزرگ لحظه‌های عاشقی در مراکز یاورشهر و گرمخانه‌های پایتخت برگزار شد.

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، مراکز تحت پوشش سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی، در دهه ولایت و امامت، با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در راستای معنویت افزایی که یکی از بندهای مهم الگوی تربیتی، آموزشی و درمانی ۹ گام است، قدم برداشته است. 

در این راستا نصب پرچم با نام مقدس حضرت امیرالمومنین (ع) و آذین‌بندی مراکز، توزیع غذای نذری بین مددجویان و اجرای نمایش به مناسبت این اعیاد سعید از جمله برنامه‌های برگزار شده بود. 

برپایی موکب جنب گرمخانه‌ها با عنوان «من غدیری‌ام»، سخنرانی با حضور روحانیت معزز و مداحی ذاکرین اهل بیت علیهم السلام تحت عنوان خورشید نجف، برگزاری جشن ویژه دهه ولایت و امامت با عنوان نبوت عشق، تجلیل از سادات تحت برنامه نشان علوی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در این اعیاد سعید در مراکز یاورشهر و گرمخانه‌های تهران اجرایی شد. 

همچنین مقرر شده در شب عید سعید غدیر نیز مراسم نورافشانی در این مراکز برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز