خبرگزاری کار ایران

چمران:

تمایلی در اعضای شورا برای شرکت در انتخابات مجلس ندیده‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۶۹۸

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: من هیچ چیزی مبنی بر این که کسی از اعضای شورا بخواهد در انتخابات مجلس ثبت نام کند، نشنیده‌ام و تمایلی در اعضا در این زمینه ندیده‌ام.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در حاشیه یکصد و پنجاه و یکمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان این که امروز رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران گزارشی در خصوص سفرهای خارجی ارائه خواهد داد، گفت: در جلسه امروز تعدادی از گزارشات حسابرسی که از قبل باقی مانده بود، قرائت خواهد شد.

وی افزود: من هیچ چیزی مبنی بر این که کسی از اعضای شورا بخواهد در انتخابات مجلس ثبت نام کند، نشنیده‌ام و تمایلی در اعضا در این زمینه ندیده‌ام.

رئیس شورای شهر با اشاره به وضعیت بازار تهران، اظهار داشت: قطعا باید تغییراتی در تاسیسات و نحوه استفاده از بازار ایجاد شود و سطح ایمنی آن ارتقا یابد. در دوره دوم مدیریت شهری اقداماتی در این زمینه انجام شد و اکنون بعد از ۲۰ سال باید ترمیم صورت بگیرد.

چمران با تاکید بر لزوم ارتقای ایمنی شبکه برق و آب بازار تهران و استانداردسازی این شبکه‌ها، تصریح کرد: از لحاظ مقاوم‌سازی می‌توان طراحی انجام داد؛ کما اینکه پیش از این سقف بازار ترمیم شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که با توجه به توزیع بخشی از کالاهای کشور در بازار تهران، انتقال کالا با چرخ‌دستی عملیاتی نیست، یادآور شد: توزیع کالا از بازار باید تغییر پیدا کند و این که بار نیز با چرخ‌دستی در بازار منتقل شود، نیاز به تغییر دارد. باید سیستم را عوض کرد و در این صورت نحوه بارگیری تغییر خواهد کرد.

وی در پایان تصریح کرد : ما به پلیس هم درباره شیوه بارگیری در بازار تهران انتقاد داریم. باید فرهنگ‌سازی کنیم تا عادت‌های شهروندان و بازاریان درباره نحوه بارگیری و انتقال بار در بازار و استفاده از چرخ‌دستی یا کسانی که در بازار روی حول خود بار جابه‌جا می‌کنند تغییر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز