خبرگزاری کار ایران

کلاهبرداری میلیاردی با رسیدساز جعلی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۱۴۱

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبرداری که با ارائه رسید ساز جعلی از متصدیان واحدهای صنفی کالا خرید می‌کرد، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: بهمن ماه سال گذشته مالک یک واحد صنفی در شمال تهران به پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت مراجعه کرد و مدعی شد با مراجعه شهروندی به مغازه ساعت‌فروشی‌اش در محدوده شمال تهران، سه عدد ساعت مچی به ارزش یک میلیارد ریال به وی فروخت و خریدار با نشان دادن یک رسید جعلی مدعی شد که مبلغ ساعت‌های را به حسابش واریز کرده است، ولی پس از گذشت مدتی، صاحب مغازه متوجه شد که مبلغی به حسابش واریز نشده است.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات میدانی در نهایت هویت و مخفیگاه متهم در محدوده خیابان «شریعتی» تهران شناسایی و مشخص شد که متهم سابقه‌دار بوده و به دفعات مختلف تحمل زندان در جرایم گوناگون از جمله کلاهبرداری با رسیدساز جعلی داشته است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ به دستگیری متهم در مخفیگاهش اشاره کرد و گفت: با انتقال متهم به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران، متهم به جرم ارتکابی اعتراف کرد و با صدور قرار مجرمیت  روانه زندان شد.

گودرزی در پایان اظهار داشت: کشف سایر جرایم احتمالی متهم و شناسایی مال‌باختگان احتمالی دیگر ادامه دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز