خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با ایلنا:

مالخرها مشوق سارقان هستند و تحت پیگرد قرار می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۰۵۱

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: مالخرها مشوق سارقان و شریک جرم آنها هستند، بنابراین در طرح جدید مبارزه با سرقت، مالخرها نیز تحت پیگرد قرار خواهند گرفت و برخورد با آنها نسبت به گذشته با شدت بیشتری انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از هفته گذشته پلیس طرح جدیدی را برای تشدید مبارزه با سرقت در سراسر کشور آغاز کرده است. در طرح جدید فراجا که از ۲۵ بهمن ماه با دستور سردار احمدرضا رادان، رئیس پلیس کشور ابتدا در هفت استان و سپس در سایر نقاط کشور کلید خورد، قرار است به صورت هدفمند و شبانه‌روزی با سارقان، مالخرها و تمام افرادی که در چرخه سرقت نقش دارند، با هماهنگی دستگاه قضایی به صورت قاطعانه برخورد شود. 

در همین راستا، سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که مهمترین تفاوت طرح جدید پلیس برای مبارزه با سرقت با طرح‌های مشابه گذشته چیست، به خبرنگار ایلنا گفت: در طرح جدید تشدید مبارزه با سرقت، قرار است از این به بعد هر روز به اجرای طرح و مبارزه با سارقان و مالخرها در سطح شهر بپردازیم، یعنی در حال حاضر، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ همه روزه مقابله با سرقت را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است. محوریت اجرای این برنامه در پایتخت با پلیس آگاهی است و البته سایر یگان‌های فاتب نیز در اجرای این طرح پشتیبان ما هستند. 

وی افزود: ما امیدواریم که با اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت، بتوانیم سارقان را به سرعت دستگیر کنیم و فاصله وقوع سرقت تا کشف و دستگیری متهمان را کاهش دهیم. همچنین در این طرح قرار است اموال مسروقه شهروندان با سرعتی بیشتر از گذشته کشف شود و به دست آنها برسد تا مردم بیش از پیش از پلیس رضایتمندی داشته باشند و مجموعه این اقدامات بتواند احساس امنیت بیشتری را به عموم شهروندان تزریق کند. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تاکید کرد: مالخرها مشوق سارقان و شریک جرم آنها هستند، یعنی کسانی که اموال مسروقه را از سارقان می‌خرند و پول آن را به مجرمان می پردازند، خودشان هم مجرم هستند. بنابراین در طرح جدید مبارزه با سرقت، مالخرها نیز تحت پیگرد قرار خواهند گرفت و برخورد با آنها نسبت به گذشته با شدت بیشتری انجام خواهد شد. 

وی در پایان تصریح کرد: همکاران ما در پلیس آگاهی و سایر یگان‌های فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به صورت روزانه از صنوف و پاتوق‌های احتمالی مالخرها سرکشی می‌کنند تا تمام افرادی که به نحوی در چرخه سرقت دست دارند، شناسایی شوند و برخورد جدی با آنها صورت گیرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز