خبرگزاری کار ایران

دستور زاکانی برای بررسی ریز مبالغ فیش حقوقی مسئول حراست شورای شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۵۴۴

شهردار تهران در واکنش به موضوع انتشار فیش حقوقی ۴۶ میلیون تومانی مسئول حراست شورای شهر گفت: دستور می‌دهم ریز مبالغ فیش مورد بررسی قرار گیرد تا در رابطه با آن اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا زاکانی در حاشیه مراسم افتتاح «دژ باغ کن» در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های شهرداری تهران برای بهبود وضعیت بافت ده کن گفت: کن به  ۴ قسمت تقسیم شده است؛ نخست ۳۰۰ هکتار بخش کوهسار که جزئی از فضای سبز پیرامونی شهر تهران است، دوم ۱۸۰ هکتار باغ خرمالو که تلاش مدیریت شهری جدید بر آن است این بخش تبدیل به یک تفرجگاه برای شهروندان پایتخت شود، سوم ۷۹ هکتار بخش مسکونی با ۵ هزار پلاک ثبتی و سکونت ۱۵هزار خانوار و چهارم ۱۶۰ هکتار توتستان که این بخش نیز در آینده به عنوان ظرفیت رفاهی شهر استفاده خواهد شد.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی دیگر پیرامون زمان اجرایی شدن مصوبه کمیسیون ماده ۵ در رابطه با ده کن گفت: در کمیسیون ماده ۵ طرح تفصیلی ساماندهی کن تصویب شده است و انشاءالله پیش بینی می شود در دو ماه آینده بارگذاری و اجرایی شود. مطابق این مصوبه و برنامه مدیریت شهری تهران بناست امکان بهره‌برداری حداکثری مردم کن از محیطی که در آن سکونت دارند فراهم شود و در عین حال بافت سنتی این منطقه نیز حفظ شود. 

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر چرایی اعطای حقوق ۴۶ میلیون تومانی به مسئول حراست شورای شهر تهران که فیش حقوقی او اخیرا منتشر شده است، گفت: باید بررسی های لازم در این رابطه انجام شود و فیش مورد بررسی قرار گیرد. مبلغ مندرج در فیش فقط حقوق نبوده و بلکه ملحقات حقوق نیز داشته است، اما دستور می‌دهم ریز مبالغ فیش مورد بررسی قرار گیرد تا در رابطه با آن اطلاع‌رسانی شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز