خبرگزاری کار ایران

تشکرهاشمی:

معاون خدمات شهری بعد از ترک جلسه شورا به رسیدگی وضعیت شهر بپردازند/ انتقاد از روش‌های کنونی برف‌روبی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۷۰۵

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هیچ چیز موثرتر از حضور میدانی مدیران در سطح شهر نیست، گفت: تجهیزات هوشمند ترافیکی شهر وضعیت خوبی ندارند و باید در روزهای آتی تدبیری اندیشیده شود تا مشکلی در بارش های احتمالی آینده نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید جعفر تشکری هاشمی در یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بارش برف و مختل شدن زندگی مردم گفت: همکاران ما در شهرداری تلاش زیادی داشتند و نباید زحمات را نادیده گرفت، اما اینکه اثربخش بود یا خیر می توان نتیجه را در منتظر ماندن شهروندان در معابر و بزرگراه‌ها دید.

وی با اشاره به اولین تذکرش در این جلسه ادامه داد: اولین تذکر من این است که پس از تذکرات بنده، معاون خدمات شهری جلسه شورا را ترک کنند و به رسیدگی وضعیت شهر بپردازند در حال حاضر شمال تا جنوب شهر بارش برف را شاهد هستیم.

این عضو شورای شهر با اشاره به راهکارهای برف روبی خاطرنشان کرد: روش های گذشته و پرداخت میلیاردها تومان برای ماشین آلات سنگین که تأثیری ندارند، باید تغییر کند و از مایعات ضدیخ استفاده کرد که ساعات زیادی از یخ زدگی جلوگیری خواهد کرد و کمتر به گونه های گیاهی آسیب خواهد زد.

تشکری هاشمی تاکید کرد: حضور به موقع نیروها و مدیران در مراکز اصلی کنترل ترافیک ضروری است و از شخص شهردار تا شهرداران نواحی و حضور در میدان یکی از این راهکارهاست و دیگر روش هماهنگی شهرداری و پلیس راهور است که باید جلسات میدانی و حضور مشترک صورت بگیرد.

تشکری هاشمی با تاکید براینکه باید اطلاع رسانی لحظه ای به مردم انجام شود، خاطرنشان کرد: آموزش شهروندی ما بسیار ضعیف است و بسیاری از رانندگان به دلیل عدم مهارت لازم، ترافیک ایجاد می کنند.

این عضوشورای شهر تصریح کرد: هیچ چیز موثرتر از حضور میدانی مدیران در سطح شهر نیست؛ تجهیزات هوشمند ترافیکی شهر وضعیت خوبی ندارند و باید در روزهای آتی تدبیری اندیشیده شود تا مشکلی در بارش های احتمالی آینده نداشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز