خبرگزاری کار ایران

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده:

تقویت بازارچه‌ها برای اشتغال زنان در دستور کار دولت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۳۸۹

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه تقویت بازارچه‌ها از ضروریات اشتغال بانوان است، گفت: گسترش بازارچه‌ها سبب می‌شود تا زمینه صادرات بعضی از این کالاها که بسته بندی مناسب و با کیفیت دارند فراهم شود.

به گزارش ایلنا، انسیه خزعلی، روز جمعه در جریان سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان یزد از بازارچه بانوان یزدی دیدار و با مسئولان آن گفت وگو کرد و با اشاره به اینکه تسهیلات لازم برای استان یزد در این زمینه اختصاص یافته است، افزود: توجه به مشاغل خانگی، صنایع تبدیلی و صنایع کشاورزی در استان یزد از ضروریات است.

وی با بیان اینکه وام های‌اشتغال در حوزه کشاورزی برای پشتیبانی از زنان سرپرست خانوار است، اظهار داشت: امیدواریم وام‌های ۱۴۰۱ جذب و اجرایی شود و بتوانیم بحث اشتغال را برای ۱۴۰۲ افزایش دهیم.

خزعلی در خصوص تقویت صنایع دستی نیز گفت: در برخی استان ها تعاونی های زنجیره ای راه اندازی شده است به این صورت که چند استانی که کالاهای مشابه تولید می کنند تعاونی های مشترک راه اندازی کرده تا تولیدات خود را به فروش برسانند.

وی ادامه داد: در نظر داریم این موضوع را در استان یزد نیز بررسی و پیگیری تا بتوانیم تعاونی های زنجیره ای این مرکز را با دیگر استان هایی که تولیدات مشترک دارند، راه اندازی کنیم؛ همچنین توجه به مواد اولیه و بررسی بازار فروش نیز از امور حیاتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز