خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تاکید کرد:

تقویت اقتصاد سلامت با هدف تعالی و عدالت در نظام سلامت

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۷۵۶

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر لزوم بهره‌مندی همه اقشار جامعه از سبد خدمات سلامت وزارت بهداشت به ‌ویژه در مناطق محروم، برنامه‌ریزی برای تحقق عدالت در فعالیت‌های اقتصادی وزارت بهداشت را ضروری دانست.

به گزارش ایلنا، بهروز رحیمی در نشستی که با حضور معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی و مسئولین برخی از دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شد؛ به تحریم‌های ناجوانمردانه در حوزه وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: ترکیبی از جوان‌گرایی و تجربه با شاخص‌های تعهد کاری و فسادستیزی می‌تواند برای برون‌رفت از تحریم‌های اقتصادی مؤثر باشد.

وی همکاری اقتصادی با کشورهای منطقه به‌ منظور حل مشکلات مشترک حوزه سلامت را ضروری دانست و تصریح کرد: برای گذر از تحریم‌های وزارت بهداشت نیز می‌توان از ظرفیت اقتصادی کشورهای منطقه استفاده کرد چراکه سلامت از مسائل زیرساختی است و پیشرفت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جوامع در گرو توجه به آن است.

رحیمی ضمن اشاره به این‌که با تکیه بر مشارکت‌های اقتصادی سلامت توسط کشورهای منطقه می‌توان تحریم‌های ظالمانه مستکبران را خنثی کرد، افزود: باید بتوانیم در جهت شناخت نیازها و نحوه همکاری بین‌المللی با سایر کشورها، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم تا ساخت و تکمیل پروژه‌های سلامت ‌محور در داخل کشور با سرعت و کیفیت مناسب برای بهره‌برداری به سرانجام برسد.

معاون وزیر بهداشت همچنین خاطرنشان کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی قوی‌تری به مردم ارتباط معناداری با تقویت حوزه اقتصاد سلامت دارد که درنهایت به تعالی و عدالت در نظام سلامت می‌انجامد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز