خبرگزاری کار ایران

کیفیت هوا همچنان ناسالم برای گروه‌های حساس/ هشدار نارنجی هواشناسی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۳۴۱

بر اساس شاخص‌های اعلامی شرکت‌ کنترل کیفیت هوای تهران، شرایط هوای تهران برای سومین روز متوالی همچنان در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بر اساس آمارهای شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در حال حاضر شاخص کیفیت هوا بر روی ۱۴۲ و ناسالم برای همه گروه‌های حساس است.  در همین حال شاخص ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۹ بوده است. 

در همین حال سازمان هواشناسی نیز برای تهران هشدار آلودگی – سطح نارنجی صادر کرد.در این هشدار آمده است که پایداری جو وعدم وزش قابل ملاحظه موجب افزایش آلاینده‌های جوی به ویژه (pm. 2.5) می‌شود. 

هواشناسی در هشدار خود آورده است که بر اثر انباشت آلاینده‌ها، افزایش شاخص‌های آلودگی جو و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای تمامی گروه‌ها خود بود. 

از سوی دیگر شرکت کنترل کیفیت هوا تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کیفیت هوای تهران برای سومین روز متوالی در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت. بر اساس داده‌های مذکور، شاخص کیفیت هوای تهران  شرایطی است که با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی، شرایط نامطلوب تا فردا ادامه خواهد داشت و امکان افزایش غلظت آلاینده‌ها و رسیدن شاخص تا آستانه شرایط ناسالم برای همه شهروندان در ساعات آتی نیز وجود دارد. 

روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوا در خاتمه اطلاعیه خود از شهروندان تقاضا کرد تا از ترددهای غیرضرور و فعالیت‌های فیزیکی و ورزشی در فضای باز خودداری کرده و حتی‌المقدور به جای وسیله نقلیه شخصی از وسایل حمل و نقل عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده نمایند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز