خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد؛

بارش باران پراکنده در ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور/ بهبود نسبی کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۰۵۷

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا،امین حسین نقشینه گفت: امروز جو آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشور که می‌توان انتظار داشته باشیم در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی هوا را خواهیم داشت. امروز موجی از هوا در نوار شمالی کشور و بهبود نسبی کیفیت هوا را در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت کشور خواهیم داشت. فردا بارش پراکنده روی ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و روز جمعه البرز مرکزی و مناطقی از شمال شرق بارش پراکنده پیش بینی می کنیم.

وی ادامه داد: از روز جمعه تا روز یکشنبه مجددا جوی آرام و پایدار در کشور حاکم می‌شود افزایش غلظت آلاینده‌ها جوی و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های پر جمعیت و صنعتی را انتظار داریم. پتانسیل رشد شاخص کیفیت هوا شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت عدم کنترل منابع آلاینده رشد شاخص و شرایط ناسالم برای تمامی گروه‌ها بوجود می آید.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: روز یکشنبه بارش پراکنده در استان‌های ساحلی کشور را خواهیم داشت تهران هم امروز آسمانی کمی ابری و بعد از ظهر تهران افزایش ابر را خواهد داشت غبار محلی در مسیر‌های پر تردد شهری دور از انتظار نیست. بیشینه دمای تهران امروز ۱۸ درجه و فردا ۱۷ درجه خواهد بود کمینه دما هم ۶ الی ۵ درجه خواهد بود، برای روز‌های جمعه و شنبه تهران غبار محلی را خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز