خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رییس هلال احمر به مناسبت روز دانش‌آموز

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۹۸۸

رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تقارن روز دانش‌آموز و سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر را مبارک دانست و خطاب به دانش آموزان گفت: دنیای فردا با دستان مهربان شما صلح و آرامش بیشتری را تجربه خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ متن پیام پیرحسین کولیوند به شرح زیر است:

"بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

گرم‌ترین سلام‌ها به دانش‌آموزان عزیز کشورم بویژه دانش‌آموزان عضو کانون‌های هلال‌احمر

قرابت زمانی ۱۳ آبان؛ روز دانش‌آموز با سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر که شاخه‌ای گسترده از جوانان کشور را در کانون‌های دانش‌آموزی و دانشجویی زیر چتر آموزش‌های امدادی و بشردوستانه خود دارد، تبریک می‌گویم به این امید که با ترویج و آموزش ارزش‌های مشترکی نظیر عدالت، همبستگی، احترام، نیکوکاری و بشردوستی در بین انسان‌ها به ویژه جوانان و دانش‌آموزان، به برقراری صلح و آرامش در سراسر جهان و ایران عزیزمان کمک کرده باشیم.

دانش‌آموزان آینده‌ساز؛ شما امروز در لباس فاخر دانش‌آموزی و در سنگر علم، به‌دنبال پیشرفت وطن‌مان هستید. چشم امید ایران به شماست تا برای خشنودی امام‌زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم در تحصیل دانش تلاش کنید و در مسیر توسعه کشورمان افتخارآفرین باشید.

دنیای فردا با دستان مهربان شما صلح و آرامش بیشتری را تجربه خواهد کرد و برای همین مهم است که در کانون‌های دانش‌آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر، تعالیم بشردوستانه به شما و دوستانتان ارائه می‌شود تا به عنوان سفیران صلح و دوستی، جامعه‌ای سرشار از آرامش و آینده‌ای روشن را برای خود و دیگران بسازید و با توکل به خداوند و توجه به نصایح معلمان زحمت‌کش و پدران و مادران رئوف، ایران‌مان را در همه میدان‌ها سربلند گردانید.

روز دانش‌آموز را به یکایک شما تبریک می‌گویم و از خدای بزرگ برای شما سلامت، موفقیت در تحصیل و رسیدن به قله‌های حکمت، معرفت و دانایی را خواستارم."

دکتر پیرحسین کولیوند

رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز