خبرگزاری کار ایران

نامگذاری بلواری به نام امیر شهید مسعود نیاکی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۴۹۲

اعضای شورای شهر تهران با نامگذاری معبری به نام امیر شهید مسعود نیاکی موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز سروری، نایب رییس شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود در ابتدای جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به روز ارتش گفت: ما خاطرات خوشی از ارتش داریم و در روزهای پس از انقلاب نیز همواره ارتش را در کنار خود دیدیم. محو نیروی دریایی ارتش عراق توسط نیروی دریایی ارتش ایران یکی از نقاط قوت بود که دست عراق را از دریا قطع کرد. امروز حضور مقتدرانه ارتش در مرزهای جمهوری اسلامی قوام بخش امنیت و آرامش  و آسایش در کنار نیروهای مسلح, سپاه و نیروی انتظامی است.

سروری افزود: خوشحالیم که روزهایی را شاهدیم که پیوسته شعار ارتش را تداعی کرده "ارتش برای ملت، ملت فدای ارتش". ما در همه روزهای سخت ارتش را در کنار مردم دیدیم و از این رو این روز را خدمت دریادلان ارتشی تبریک می گویم.

نایب رییس شورای شهر تهران افزود: امروز همچنین مصادف است با عملیات بدر در صدر اسلام  و این را نیز به فال نیک می گیریم و امیدواریم هر روز شاهد شکوفایی ارتش باشیم.

سروری در ادامه از اعضای شورا درخواست کرد تا به مناسبت این روز و حضور امیر دریادار سیاری و همراهان گرامی ایشان  یکی از دستورات را در ابتدای صحن و پیش از تذکرها شروع کنند.

او گفت: یکی از معابر عمومی شهر تهران را به نام یکی از امرای ارتش نامگذاری کردیم و درخواست می کنم که این موضوع را در دستور قرار دهیم.

به گزارش ایلنا در ادامه بررسی نامگذاری معابر شهر تهران در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گرفت و اعضای شورای شهر نامگذاری یکی از معابر شهر تهران به نام امیر شهید مسعود منفرد نیاکی را بررسی کردند. پیشنهاد شد بلوار کوهستان در منطقه دو حد فاصل بلوار کوهستان تا میدان کتاب به نام امیر شهید مسعود نیاکی نامگذاری شود.

اعضای شورای شهر تهران با پیشنهاد این نامگذاری موافقت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز