خبرگزاری کار ایران

لزوم حمایت همه‌جانبه از اتوبوسرانی با توجه به افزایش تدریجی مسافران اتوبوس

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۰۶۰

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه مجموعه اتوبوسرانی پایتخت در سال‌های اخیر مورد بی‌مهری و کم‌لطفی قرار گرفته است، گفت: در حال حاضر، کمبود و فرسودگی ناوگان، موضوعی است که باعث تأخیر در رسیدن اتوبوس به ایستگاه‌ها شده و شهروندان را به زحمت انداخته است.

به گزارش ایلنا، بهرام نکاحی با تأکید بر اینکه بخش عمده مسائل و مشکلات امروز شرکت واحد به‌عدم اختصاص اتوبوس در دهه اخیر باز می‌گردد، افزود: البته شرایط سخت شرکت واحد به مسائل و مشکلات ناوگان محدود نمی‌شود و در زمینه نیروی انسانی مورد نیاز برای جایگزینی رانندگان بازنشسته نیز با محدودیت روبه‌رو هستیم. 

وی با اعلام اینکه حمایت دستگاه‌های حاکمیتی از جمله دولت محترم و مجلس شورای اسلامی برای توسعه حمل و نقل عمومی در زمینه تأمین هزینه‌های نوسازی ناوگان و یارانه بلیت اتوبوس، می‌تواند به مدیریت شهری و اتوبوسرانی در ارائه خدمات شایسته به شهروندان کمک کند، تاکید کرد: با توجه به بازگشت کشور به شرایط عادی و بازگشایی مراکز آموزشی، تعداد مسافران اتوبوس در تهران افزایش قابل توجهی داشته است. 

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به نگاه متعالی شهردار محترم و حمایت‌های شورای اسلامی شهر تهران، امیدواریم در سال جاری شاهد تحول در حوزه حمل و نقل عمومی و اتوبوسرانی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز