خبرگزاری کار ایران

سرهنگ رنجبر اعلام کرد:

بار ترافیکی بدون مشکل در تهران در اولین روز کاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۷۵۸

سرهنگ رنجبر گفت: همکاران من طرحی درباره تخلفات حاصل حادثه‌ساز خصوصاً سرعت های غیر مجاز دارند که از طریق گشت زنی، رصد دوربین‌های ثابت و دوربین‌های متحرک انجام خواهد شد و طبق آن با تخلفات برخورد جدی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس تهران بزرگ با اشاره به وضعیت ترافیکی امروز شنبه ششم فروردین ۱۴۰۱ گفت: تقریباً می‌توان گفت امروز اولین روز کاری در سال جدید است که از طریق رصدهایی که این مرکز انجام می دهند شاهد بار ترافیکی بدون مشکل هستیم.

وی افزود: در این حال انتظار می‌رود در ادامه با مراجعه بیشتر شهروندان خصوصاً به بخش‌های مرکزی سطح‌شهر یک ترافیک پرحجم تری را شاهد باشیم. البته برنامه‌ریزی لازم در این خصوص صورت گرفته و همکاران ما با تمام تجهیزات در مقاطع، میادین و نقاط پر ترافیک حضور خواهند داشت و اجازه هیچ‌گونه تخلفی را نخواهند داد.

 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس تهران بزرگ گفت: با توجه به خلوتی معابر توصیه و درخواست ما از شهروندان این است که با سرعت مطمئن در سطح معابر تردد داشته باشند. 

سرهنگ رنجبر گفت: البته همکاران من طرحی درباره تخلفات حاصل حادثه‌ساز خصوصاً سرعت های غیر مجاز دارند که از طریق گشت زنی، رصد دوربین‌های ثابت و دوربین‌های متحرک انجام خواهد شد و طبق آن با تخلفات برخورد جدی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز