خبرگزاری کار ایران

یک روز پیش از سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت:

دیدار مردمی نماینده وزیر آموزش و پرورش در سفرهای استانی با فرهنگیان مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۲۳۸

یک روز پیش از سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت قاسم احمدی لاشکی، نماینده وزیر آموزش و پرورش در سفرهای استانی با جمع کثیری از فرهنگیان مازندران دیدار و گفت و گو و دستورات لازم را برای رفع مشکل و یا پاسخدهی و رسیدگی به ابهامات و درخواست‌های آنان صادر کرد.

به گزارش ایلنا، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس و نماینده وزیر در سفرهای استانی دولت روز پنج‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ یک روز پیش از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان، در اداره‌کل آموزش وپرورش مازندران حضور یافته و پاسخگوی مراجعان و درخواست‌های مردمی در حوزه آموزش و پرورش شد.

 وی با همراهی سعدی‌پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در ملاقات مردمی پس از استماع مطالبات همکاران فرهنگی و بررسی هر یک از درخواست‌های مطرح شده، به منظور پیگیری و رفع مشکلات شهروندان و همکاران، دستورات لازم را صادر کرد.

همچنین در کنار این دیدارها؛ هاشمی مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش، اردستانی مدیرکل حقوقی و املاک وزارت آموزش و پرورش، و مهاجری‌نژاد مشاور حقوقی و مجلس معاون وزیر آموزش و پرورش به درخواست‌های مردمی پاسخ دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز