خبرگزاری کار ایران

برخورد پلیس با رانندگان پرخطر/ امیدواریم در حوزه صنعت خودرو شاهد افزایش استانداردها باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۷۷۸

رئیس پلیس راهور ناجا از برخورد پلیس با رانندگان پرخطر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه نشست طرح‌‌های ترافیک نوروز ۱۴۰۱ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سفرها در ایام نوروز۱۴۰۰، ۱۲۳ درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: پیش‌بینی ما این است که ترددها از ۲۶ اسفند افزایش داشته باشد. 

وی گفت: سرعت غیر مجاز، سبقت غیر مجاز و حرکات خطرناک و مارپیچ از خطوط قرمز پلیس راهور است و با رانندگان متخلف برخورد جدی خواهد شد. 

سردار هادیانفر در خصوص کسانی که از شانه خاکی جاده‌ سبقت می‌گیرند، گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در خصوص تردد‌ها حتما بار ترافکی خواهیم داشت و رانندگان باید انضباط در رانندگی داشته باشند و اگر خودرویی از شانه خالی و مسیر مخالف استفاده کند طبق ابلاغ توقیف خواهد شد. 

رئیس پلیس راهور انتظامی گفت: استفاده از کمربند ایمنی برای همه سرنشینان مورد تاکید قرار دارد؛ طبق بررسی‌ها در تصادفات هر سرنشینی از کمربند ایمنی استفاده کرده دچار کمترین خسارت شده است. 

وی درباره اصلاح نقاط حادثه خیر گفت: در این خصوص مکاتباتی با وزارت راه و راهداری داشتیم و با توجه به ظرفیت‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته است؛ از سال گذشته تا کنون ۲۰۰ نقطه اصلاح شده است.

رییس پلیس راهور انتظامی کشور با اشاره به ویدئوی منتشر شده از عبور یک تانک روسی از خودرویی در اوکراین اظهار کرد: شما ببینید در همین ویدئو یک تانک از روی خودرو عبور کرد و خودرو مچاله شد اما راننده آن زنده ماند. این نشان می دهد که مقاومت بدنه خودرو چقدر در حفظ جان رانندگان موثر است و ما امیدواریم در حوزه صنعت خودرو شاهد افزایش استانداردها باشیم و با همکاری تمام دستگاه‌های مسئول بتوانیم آمار ۱۷ هزار کشته سالانه را کاهش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز