خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۲۴ هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۳۱۳

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۲۴ هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق توسط مرزداران هنگ مرزی نگور خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "محمد ملاشاهی" در تشریح این خبر گفت: مرزداران هنگ مرزی نگور در راستای جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق به چرخه اقتصاد داخلی کشور و مبارزه بی امان با قاچاق کالا، اقدام به اجرای طرح مقابله با قاچاقچیان در محورهای مواصلاتی به مناطق مرزی کردند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: مرزداران با اجرای گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی مشکوک که جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در بررسی اولیه از تریلی، مشخص شد محموله روغن خوراکی فاقد هرگونه مدارک قانونی بوده که در بازرسی از آن مقدار 24 هزار و 650 لیتر روغن نباتی قاچاق کشف شد.

سردار ملاشاهی با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی و توقیف یک دستگاه تریلی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را 3 میلیارد و 950 میلیون ریال برآورد کرده‌اند که پس از انجام اقدامات قانونی، تحویل مراجع ذی‌صلاح خواهد شد.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در خاتمه بیان داشت: قاچاق یکی از بزرگترین لطمه‌های جبران‌ناپذیر بر پیکره اقتصادی کشور بوده که مرزداران استان در این راستا با عزم جدی و تلاش‌های شبانه‌روزی با هرگونه تجاوز مرزی و قاچاق کالا به‌صورت قاطع برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز