خبرگزاری کار ایران

همزمان با شب میلاد امام رضا (ع):

نیکوکاران گروه کوثر هشتمین زندانی بدهکار را آزاد کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۹۲۳

نیکوکاران گروه جهادی کوثر واقع در میدان حرّ، با پرداخت چهل میلیون تومان، زمینه آزادی زمینه آزادی یک نفر زن زندانی نیازمند جرایم غیرعمد را فراهم کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان تهران، همزمان با شب میلاد امام رضا (ع)، نیکوکاران گروه جهادی کوثر در اقدامی خیرخواهانه بدهی یک نفر زندانی زن نیازمند جرایم غیرعمد را پرداخت کردند تا نزد فرزندانش بازگردد.

همچنین این گروه تاکنون طی دو سال از فعالیت انساندوستانه خود، در پرداخت بدهی هفت نفر از زندانیان بدهکار و نیازمند سهیم شده، اکنون نیز در شب میلاد امام رضا (ع) زمینه آزادی یک زن زندانی را که مادر سه فرزند بوده، فراهم کرده اند.

بنا به این خبر، بدهی زندانی یاد شده، هشتاد میلیون تومان بوده که بخشی از آن توسط ستاد دیه استان و چهل میلیون تومان باقی مانده توسط گروه جهادی کوثر تأمین شد و تا فردا که مصادف با روز میلاد است، آزاد خواهد شد.

شایان ذکر است خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز