خبرگزاری کار ایران

رییس شورای شهر تهران:

امیدواریم از انقلاب به خوبی نگاه‌بانی کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۵۸۷

رییس شورای شهر تهران گفت: امیدواریم شایستگی آن را داشته باشیم که به خوبی از این انقلاب که روزهای پر فراز و نشیب را طی کرده نگاه بانی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در ابتدای جلسه چهل و چهارم شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ورود حضرت امام به کشور گفت: این روز برای ملت ما و مستضعفین جهان سرنوشت ساز شد. این روز تاریخی فراموش ناشدنی است.

او در ادامه به ذکر خاطراتی از روز ورود امام به تهران و مسئولیتی که در این روز برعهده داشت اشاره کرد که این مرور خاطرات چمران  را به گریه انداخت.

رییس شورای شهر اظهار داشت: در سالن فرودگاه مهرآباد بودیم و گروه سرود خمینی ای امام در آنجا اجرا داشتند و پس از یک ماه اجرا برای این روز آماده شده بودند.

چمران در ادامه گفت: انشالله که قدر این حوادث را بدانیم و به سادگی از کنار آن نگذریم و تحت تاثیر عوامل فریبکارانه دشمن قرار نگیریم.امیدواریم شایستگی آنرا داشته باشیم که به خوبی از این انقلاب که روزهای پر فراز و نشیب را طی کرده نگاه بانی کنیم.

ریس شورای شهر تهران گفت: ورود حضرت امام با حضور پر شور مردم گویای این بود که انقلاب با سرعت خاصی به جلو خواهد رفت و این نشانه موفقیت های ما بود و موفقیت ها را روز به روز پشت سر گذاشتیم و انشالله به رغم میل باطنی دشمن پیش برویم و قدر آن دستاوردها را بدانیم.

چمران همچنین با اشاره به درگذشت آیت الله صافی گلپایگتنی گفت: امروز یکی از مراجع عالی قدر این الله صافی گلپایگانی به دیار باقی شتافتند و برای روح بلند ایشان طلب مغفرت الهی می کنیم.در شورای شهر تهران هر ساله روزی را به زیارت مراجع در قم می رفتیم و امیدواریم این سنت حسنه باز هم انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز