خبرگزاری کار ایران

کمیسیون برنامه و بودجه طرح نظارت بر پروژه‌های شهری را اجرا خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۷۳۸

​یک عضو شورای شهر تهران گفت: کمیسیون برنامه و بودجه طرح نظارت بر پروژه‌های شهری را اجرا خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در جلسه طرح رصد در منطقه ١٨ با اعلام این خبر گفت: به منظور تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه تمام وجدید شهر تهران درماموریتهای ششگانه، کمیسیون برنامه و بودجه طرح نظارت بر پروژه‌های مستمر و غیرمستمر را باکمک کارشناسان خبره به زودی آغاز خواهد کرد. 

وی افزود: در این طرح ضمن بررسی پیشرفت فیزیکی هر پروژه، مشکلات و مسائل پروژه احصاء و برای حل آن به منظور تسریع در اجرای پروژه تصمیم گیری خواهد شد. همچنین مشکلات بودجه‌ای، عملکرد پیمانکار، معارضین پروژه و تخلفات احتمالی از مواردی است که در این طرح توسط کارشناسان بررسی و گزارش نهایی هر سه ماه به کمیسیون برنامه و بودجه و شورای شهر تهران در قالب گزارش‌های نظارتی دوره‌ای ارائه خواهد شد و براساس کنترل عملکرد واحدها رتبه بندی و امتیاز داده میشود و واحدهای موفق و ضعیف معرفی خواهند شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه به نقش مهم مردم در اداره شهر اشاره کرد و افزود: خواست مردم، رضایت مردم، مشارکت مردم و نظارت مردم اصولی است که در تعریف و اجرای پروژه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

هفدهمین جلسه طرح رصد امروز (یکشنبه) در منطقه ١٨ با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز