خبرگزاری کار ایران

بازدید اعضای پلیس پیشگیری ناجا از مرکز فرماندهی مدیریت بحران تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۶۳۰

جمعی از اعضای بازرسی تخصصی پلیس پیشگیری ناجا استان تهران در جریان بازدید از مرکز کنترل و فرماندهی مدیریت بحران شهر تهران با فعالیت این مجموعه آشنا شدند.

به گزارش ایلنا، جمعی از کارشناسان ارشد بازرسی پلیس پیشگیری ناجا در جریان بازدید از مرکز کنترل و فرماندهی مدیریت بحران شهر تهران با فعالیت این مجموعه در رصد و پایش حوادث و سوانح، طرح‌ها و برنامه‌های حوزه پیشگیری و کاهش خطرپذیری آشنا شدند. 

در این بازدید همچنین سامانه‌های راه اندازی شده در مرکز کنترل و فرماندهی مدیریت بحران شهر تهران از جمله کم و کیف عملکرد سامانه‌های هشدار سریع زلزله، تخمین خسارت، هواشناسی و هشدار سیل، برف و یخبندان و سایر فعالیت‌های متنوع سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برای حاضران تشریح شد. 

بر اساس این گزارش، سردار بیات مشاور شهردار و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران در این بازدید ضمن قدردانی از اقدامات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تصریح کرد: این بازدید موجب ارتقای تجربیات یگان حفاظت شهرداری تهران خواهد شد. 

به گزارش روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، رضا کرمی محمدی رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز در سخنانی ضمن خیر مقدم به حاضران عنوان کرد: سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در حوزه سوانح طبیعی مانند زلزله، سیل، طوفان و… فعالیت می‌کند. این سازمان برای رسیدن به هدف خود نیاز به دریافت اطلاعات دارد و از همین رو بکار گیری سامانه‌های مختلفی از جمله شتاب نگارها، هواشناسی و هشدار سیل، برف و یخبندان و… این سازمان را به یک مرکز با اهمیت برای مواجهه با بحران‌های طبیعی تبدیل کرده است و اطلاعات جمع آوری شده و نیروهای متخصص آن برای رصد کردن و مواجهه با بحران آماده هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز