خبرگزاری کار ایران

امانی خطاب به زاکانی:

ضدفساد بودن صرف برای پست شهرداری کافی نیست/ قبول مسئولیتِ اقدامات سنگین اجرایی مهم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۱۱۷

عضو شورای شهر تهران خطاب به زاکانی گفت: شما نشان دادید ضد فساد و رانت هستید و این افتخار ما است اما این کافی نیست، مهم کار سنگین اجرایی است که از فردای انتخاب بر عهده می‌گیرید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر امانی پس از استماع سخنان علیرضا زاکانی، کاندیدای سمت شهرداری تهران گفت: چون اولین بار است که از این میکروفن با اراده مردم تهران استفاده می کنم و این قدرت را در اختیار من گذاشتند که بتوانم در صحن علنی صحت کنم، از خدا می خواهم این میکروفن جز برای رضایت خدا و منافع مردم باز نشود.

او در ادامه روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه تبریک گفت و ادامه داد: آقای زاکانی در صحبت های خود به نکته خوبی  اشاره کردند؛ شهر، شهروند و شهرداری مثلث سه ضلعی است و برای رسیدن به ایده آل الگوی جهان اسلام باید به شهرداری بپردازیم.

عضو شورای شهر تهران گفت: بعد از انقلاب همیشه از بیرون به شهرداری آمدند و ایرادی ندارد و شما نیز وارد شهرداری تهران خواهید شد. اما الان شهرداری تهران به بلوغی رسیده است که می گوید من می توانم که مدیران را از بدنه خود عرضه کنم.

امانی گفت: بدنه شهرداری تهران نگران هستند، آقای علوی در صحبت های خود گفتند که ما می ایستیم در مقابل مدیران اتوبوسی، ما هم با شما هم پیمانیم اما از آقای زاکانی می خواهیم اینجا موضع خود را پشت این تریبون نسبت به این موضوع  روشن کنند.به پرسنل شهرداری در زمان انتخابات قول دادیم و گفتیم به شما اعتماد داریم، لذا خواهش می کنم موضع خود را در این زمینه روشن کنید و به بدنه شهرداری آرامش دهید که آنها نگران نباشند.

عضو شورای شهر تهران گفت: شما نشان دادید ضد فساد و رانت هستید و این افتخار ما است اما این کافی نیست، مهم کار سنگین اجرایی است که از فردای انتخاب بر عهده می گیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز