خبرگزاری کار ایران

هاشمی در گفت و گو با ایلنا:

روند واکسیناسیون کند است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۸۵۷

یک نماینده مجلس گفت: روند واکسیناسیون کند است و به نظر عقب هستیم، با توجه به اینکه کشور ما برزگ است و جمعیت زیادی دارد می‌بینیم به سرعت هر ویروسی در هر کجا پیدا می‌شود، کم‌تر از یک ماه بعد از آن در کشور ما هم دیده می‌شود بنابراین باید با سرعت بیشتری کار کنیم.

«امیر حسین قاضی زاده هاشمی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا، در مورد اینکه آیا مجلس این امکان را دارد تا چالش‌های روند واکسیناسیون یا ورودی مرزها اقدامی کند، بیان کرد: مجلس می‌تواند اعتراض و پیگیری کند و نمی‌تواند اقدامی انجام دهد، حتی کنترل ترددها کار وزارت بهداشت هم نیست بلکه کار دولت و نیروهای انتظامی است.

وی ادامه داد: من حرف‌هایم را قبلا زدم و به نظرم باید ورودی‌ها را ببندیم، اگر ورودی‌ها را مثل بقیه کشورها که موفق شدند ببندیم، اینقدر با سرعت و شدت، درگیر کرونا نمی‌شویم.

هاشمی با اشاره به وضعیت روند واکسیناسیون بیان کرد: روند واکسیناسیون کند است و به نظر عقب هستیم، با توجه به اینکه کشور ما برزگ است و جمعیت زیادی دارد می‌بینیم به سرعت هر ویروسی در هر کجا پیدا می‌شود کم‌تر از یک ماه در کشور ما هم دیده می‌شود باید با سرعت بیشتری کار کنیم.

وی در مورد تعداد زیاد پلتفرهای واکسن ادامه داد: روی این واکسن‌ها بخش‌های خصوصی و تحقیقاتی در حال کار هستند و هر کجا زودتر به نتیجه برسد دولت از آنها می‌خرد‌.

هاشمی در مورد نظام پزشکی گفت: نظام پزشکی یک سازمان صنفی است و وظایفش هم طبق قانون مشخصه و باید به وظایف قانونی خودش برسد و نه موضوعات بیرون از آن.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز