خبرگزاری کار ایران

داوری در گفت وگو با ایلنا تاکید کرد:

ضرورت تزریق واکسن کرونا به آتش‌نشانان تهرانی/ امکان فاصله‌گذاری اجتماعی برای آتش‌نشانان در شرایط اضطراری وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۷۵۸

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه برای تزریق واکسن به آتش‌نشانان به وزارت بهداشت درخواست داده‌ایم، گفت: زندگی جمعی در آتش‌نشانی اجتناب ناپذیر است بنابراین . تزریق واکسن به آتش‌نشانان تهران به دلیل تعداد ماموریت بالایی که در شهر تهران وجود دارد ضروری است.

«مهدی داوری» مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره زمان تزریق واکسن کرونا به آتش‌نشانان گفت: ما در تهران موضوع واکسیناسیون آتش‌نشانان را پیگیری کردیم و  با توجه به شرایط شغلی که آنها از جنبه‌های مختلف دارند، مکاتباتی با وزارت بهداشت داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان دارای زندگی جمعی اجتناب‌ناپذیر هستند، ادامه داد: آتش‌نشانان در یک شیفت در خوابگاه‌ها حضور دارند و در محل تمرین و استراحت به صورت جمعی هستند. همچنین مواجه اجتناب‌ناپذیر با شهروندانی دارند که به کمک آتش‌نشانان نیاز دارند. از همین‌رو با توجه به اینکه در شرایط اضطراری امکان فاصله‌گذاری اجتماعی برای آتش‌نشانان وجود ندارد، ما درخواست کردیم تا آتش‌نشانان در اولویت قرار بگیرند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران تصریح کرد: قول‌هایی به ما داده شده است، اما گفته‌اند که باید این موضوع در کمیسیون‌های مربوطه مورد بررسی قرار بگیرد و ما منتظر پاسخ نهایی این کمیسیون‌ها هستیم. تزریق واکسن به آتش‌نشانان تهران به دلیل تعداد ماموریت بالایی که در شهر تهران وجود دارد، ضروری است و به نظرم نسبت به شهرهای دیگر مهم‌تر است و امیدواریم تا زودتر در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

داوری در پاسخ به این سوال که چرا تزریق واکسن به آتش‌نشانان اصفهانی شروع شده است، اما در تهران چنین اتفاقی نیفتاده است، خاطرنشان کرد: از اینکه چه ساز و کاری برای تزریق واکسن به آتش‌نشانان در نظر گرفته شده است، اطلاعی ندارم ظاهرا ستادهای استانی می‌توانند خودشان در این باره تصمیم‌گیری کنند، در حالی که قبل‌تر به ما گفته شده بود، این موضوع باید در سطح ملی تصمیم‌گیری شود، اما ظاهرا اینگونه نیست و ستادهای استانی می‌توانند در این خصوص اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچنین درباره برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی گفت: قرار بود آزمون استخدامی آتش‌نشانی در پایان اردیبهشت ماه‌ برگزار شود، اما براساس ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا زمان تمامی آزمون‌ها لغو شده است و هنوز تاریخی در این خصوص اعلام نشده است. ما نیز پیگیر هستیم و به محض اینکه ستاد کرونا اجازه دهد تا آزمون‌ها برگزار شود، آزمون استخدامی آتش‌نشانی نیز توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز