خبرگزاری کار ایران

توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی و پروتئینی در خراسان رضوی با همکاری سپاه

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۵۷۹

مراسم توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی در خراسان رضوی با همکاری سپاه استان در بین خانواده‌ها و اقشار کم‌برخودار آغاز شد.

به گزارش ایلنا، سعید سلیمانی، مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در مراسم رزمایش همدلی و احسان استان خراسان رضوی در مشهد مقدس درباره اهمیت مسائل اجتماعی این استان گفت: با عنایت مقام معظم رهبری و دستور آقای مخبر پیگیری مسایل اجتماعی و محرومیت‌زدایی در بنیاد احسان با جدیت در سال ۹۹ پیگیری شده است و در سال آتی نیز ادامه پیدا خواهد کرد. 

وی با بیان تلاش‌های ستاد اجرایی فرمان امام در زمینه بحران‌های اجتماعی افزود: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان در جهت خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی در سال ۹۹ اعتبار اختصاص داده است و با دستور ریاست ستاد اجرایی همین مقدار هم در سال آینده هزینه خواهد شد. به علاوه بیش از ۱۵۰ هزار بسته معیشتی در شهر مشهد و بیش از ۵۰۰ جهیزیه در استان خراسان رضوی توزیع گردیده است. 

مدیرعامل بنیاد احسان اضافه کرد: در شرایط کنونی کشور و بحران‌های اقتصادی آنچه به شدت مورد نیاز است جریان‌های مردمی کمک مومنان و مواسات است که با تدبیر مقام معظم رهبری و به میدان آمدن گروه‌های مردمی و جهادی شکل گرفته است. 

عیدانه احسان در مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان در شهر مشهد ۶۰ هزار بسته معیشتی و پروئتینی توزیع خواهد می‌گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز