خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

توضیح دانشگاه فردوسی مشهد در مورد مشکلات خوابگاه در پی سرمای هوا/ گاز خوابگاه‌ها قطع نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۴۱۶

سرپرست دفتر ریاست و مدیرکل روابط‌عمومی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: خوابگاه‌های ما به هیچ عنوان تعطیل نشده و نمی‌شود و ما این خبر را تایید نمی‌کنیم. دانشجویان داخل خوابگاه‌ها مستقر هستند و فقط مشکل سرمای هوا را داریم که موجب شده آنطور که باید و شاید وسایل گرمایشی ما کار نکند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کانال تلگرامی شورای صنفی دانشجویان سراسر کشور خبری مبنی بر دستور دانشگاه فردوسی مشهد به دانشجویان خوابگاهی برای تعطیلی یک‌هفته‌ای دانشگاه و خوابگاه را اعلام کرد و طبق این خبر دانشجویان تا ظهر ۲۵ دی ماه موظف به تخلیه خوابگاه به مدت یک هفته بودند. همچنین بر اساس این اعلام به دانشجویان فرصت داده‌ شده تا غذای یک هفته‌شان را لغو رزرو کنند. 

در پی انتشار این خبر، «سیدحسین سیدموسوی» سرپرست دفتر ریاست و مدیرکل روابط‌عمومی دانشگاه فردوسی مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد صحت تعطیلی خوابگاه‌های این دانشگاه توضیح داد: خوابگاه‌های ما به هیچ عنوان تعطیل نشده و نمی‌شود و ما این خبر را تایید نمی‌کنیم. 

او در مورد مشکل در گازرسانی به خوابگاه‌ها نیز عنوان کرد: دانشجویان داخل خوابگاه‌ها مستقر هستند و فقط مشکل سرمای هوا را داریم که موجب شده آنطور که باید و شاید وسایل گرمایشی ما کار نکند. گاز خوابگاه‌ها وصل است و قطعی نداریم، اما هوا سرد است و محوطه نسبتا بزرگی را باید گرم کنیم و از این نظر در خوابگاه‌ها مشکلاتی داریم. 

سیدموسوی ادامه داد: ما دستوری در مورد کم شدن جمعیت خوابگاه‌ها نداشتیم، البته به دانشجویان گفتیم اگر می‌توانند از خوابگاه‌ بروند، این کار را بکنند و مجدد شنبه به خوابگاه‌شان بیایند که امتحاناتشان را بدهند. این فقط یک پیشنهاد بود تا بتوانیم از مصرف انرژی و سوخت کم کنیم. 

مدیرکل روابط‌عمومی دانشگاه فردوسی مشهد در پاسخ به این سوال که آیا با آغاز فصل سرما به وسایل و تجهیزات گرمایشی رسیدگی شده است؟ گفت: بله، ما همه موارد را بررسی کرده بودیم و می‌دانید که سرمای فعلی، کل کشور را درگیر کرده و تنها مربوط به منطقه ما نیست و کل شهرها مشکلاتی در تامین سوخت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز