خبرگزاری کار ایران

قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر به ایلنا خبر داد:

آغاز طرح شیوع شناسی اعتیاد در مراکز کارگری

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۵۴۹

ستادمبارزه با مواد مخدر به صورت انفرادی در برخی از مراکز کارگری مانند مراکز کارگری شهر اصفهان تحقیقاتی را انجام داده که براساس آن میزان شیوع اعتیاد در میان کارگران ۲۵ درصد بوده است.

قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر از آغاز طرح شیوع‌شناسی اعتیاد در مراکز کارگری با همکاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

«علیرضا جزینی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد میزان شیوع اعتیاد در محیط‌های کارگری گفت: تفاهم نامه‌ای را با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی منعقد کرده‌ایم که براساس آن طرح شیوع‌شناسی اعتیاد در مراکز کارگری سراسر کشور آغاز شده است.

وی ادامه داد: البته ستاد مبارزه با مواد مخدر به صورت انفرادی در برخی مراکز کارگری، مانند مراکز کارگری شهر اصفهان تحقیقاتی را انجام داده که براساس آن میزان شیوع اعتیاد در میان کارگران ۲۵ درصد بوده است.

جزینی با اشاره به اینکه اعتیاد نه تنها در میان بیکاران بلکه در میان شاغلین نیز آمار بالایی دارد، افزود: در واقع اعتیاد مشکلی است که گریبان تمامی اقشار جامعه از جمله دانشجویان، کارگران و… را گرفته است.

قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر در مورد دلایل گرایش کارگران به اعتیاد گفت: در طرح شیوع‌شناسی که امسال برگزار می‌شود دلایل اصلی این گرایشات نیز مشخص خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز