خبرگزاری کار ایران

فرماندار خوی خبر داد:

16 میلیارد تومان اعتبار به فاضلاب‌شهری خوی اختصاص یافت

فرماندار شهرستان خوی گفت: 16 میلیارد تومان اعتبار به فاضلاب شهری خوی اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوی، حسین سیوانی‌اصل از تصویب رسیدن ساخت پایانه‌رازی در کمیسیون زیر بنایی استان با أکثریت مطلق آرا خبر داد و گفت: با گذراندن مراحل فنی و اجرایی در سازمان پایانه‌های کشور و تصویب کمیته امور زیر بنایی استان ساخت پایانه رازی نهایی شد.

فرماندار خوی با اشاره به ساخت و اجرای طرح مزار شمس تبریزی اظهار داشت: ریاست میراث فرهنگی و گردشگری کشور شخصا پیگیر بوده و تأکید جدی بر شروع  ساخت و اجرای هر چه سریع‌تر طرح دارند.

وی افزود: ١٦ میلیارد تومان اعتبار به فاضلاب‌شهری خوی اختصاص یافت و این مبلغ از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری به استان آذربایجان‌غربی اختصاص یافته است.

سیوانی‌اصل افزود: علاوه بر این مبلغ ٦٠ میلیارد تومان برای تأمین و خرید لوله‌های آبرسانی از سد آغ‌چای به خوی تخصیص یافته و لوله‌های آبرسانی این طرح نیز تأمین شده و این خط لوله برای آب شرب خوی در نظر گرفته شده است.

وی در بخش ورزش نیز اظهار داشت: با اختصاص بیش از ١١ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری به استان آذربایجان‌غربی به طرح‌های ورزشی شهرستان خوی، تکمیل و ساخت ورزشگاه ٥ هزار نفری خوی، سالن تیراندازی، سالن ورزشی فیرورق و خوابگاه ورزشکاران آغاز می‌شود.

فرماندار خوی افزود: هفته‌‌های آتی گزارشی از آخرین وضعیت و میزان تأمین اعتبار پروژه‌های مربوط به بخش حمل و نقل و راه‌های مواصلاتی از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری به اطلاع همشهریان خواهد رسید.

کد خبر : ۳۸۵۲۴۷