خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

جمع‌آوری 400 متر تور از رودخانه زرینه رود میاندوآب

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۸۰۹

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان میاندوآب گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان 400متر تور را از رودخانه زرینه رود بیرون کشیدند.

«اکبر محمدیان» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در میاندوآب،گفت: طی تماس تلفنی دوستدار محیط زیست مبنی بر وجود تور در رودخانه زرینه مامورین یگان حفاظت این شهرستان بلافاصله به محل اعزام شدند.

محمدیان اضافه کرد : در جریان این ماموریت مقدار 400 متر تور دام کارگذاشته شده در رودخانه، یک حلقه تیوب و یک عدد جلقه نجات کشف و مراتب در محل صورتجلسه شد..

وی افزود: رودخانه زرینه رود در حال طغیان بوده و شاخه های فرعی آن که سرعت جریان آب در آن کم است محل مناسبی برای صید ماهی با تور دام است.

محمدیان گفت: صید ماهی در این فصل ممنوع بوده چرا که زمان تخم‌ریزی ماهی‌ها است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان میاندوآب از کلیه صیادان و علاقه مندان و دوستداران محیط زیست درخواست کرد که در فصل تخم ریزی ماهی ها هیچ اقدامی برای صید نکنند ودیگران را نیز به این عمل خداپسندانه تشویق کنند که در افزایش جمعیت آبزیان تاثیر به سزایی دارد.

رودخانه دائمی زرینه رود به طول 80 کیلومتر در حوزه استحفاظی شهرستان میاندوآب واقع شده و بخش اعظمی از آب دریاچه ارومیه را تامین می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز