خبرگزاری کار ایران

برنامه اوقات فراغت تابستانه در مساجد آذربایجان غربی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۲۰۲

رئیس ستاد کانون‌های مساجد آذربایجان غربی گفت: طرح اوقات فراغت تابستانه با عنوان طرح" مسجد، کانون نشاط " در مساجد استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، محسن رضایی در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه برنامه‌های اوقات فراغت امسال با انسجام و نظم خاصی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: پیش بینی شده بیش از ۲۰ هزار نفر در این طرح شرکت کنند.

رضایی با اشاره به اینکه در استان ۱۴۰۰ کانون مساجد مجوز دار وجود دارد، اظهار کرد: از ۵۱۵ کانونی که در طرح " مسجد کانون نشاط " مشارکت دارند ۱۵۰کانون در مناطق کم برخوردار استان  برنامه اجرا خواهند کرد و بیش از ۷۵۰۰نفر از برنامه‌های این کانون ها بهره مند می‌شوند.

رئیس ستاد کانون‌های مساجد آذربایجان غربی هدف از برگزاری این طرح را رقم خوردن نهضت بازگشت به مسجد توسط خانواده ها، کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

وی افزود:طرح " مسجد کانون نشاط " از ۱۱ تیر لغایت ۱۰شهریور در ۸هفته برگزار و ۱۵۰ نفر بازرس بر فعالیت کانون‌ها نظارت خواهند کرد.

رضایی اظهار کرد: در عید غدیر ۵هزار پرس غذا توسط کانون های مساجد آذربایجان غربی تهیه و توزیع می‌شود و سفره اطعام غدیر نیز در یکی از خیابان های ارومیه برپا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز