خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه :

فن بازارها تنظیم کننده عرضه و تقاضا فناوری در بازار هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۷۱۸

بیستمین نشست فن بازارهای منطقه‌ای و تخصصی کشور به میزبانی اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، قاسم کریمی در بیستمین نشست سراسر فن بازارهای منطقه‌ای و تخصصی کشور که به میزبانی اتاق ارومیه برگزار شد گفت: امروزه با سپری شدن چهار نسل از عصرالکترونیک وارد نسل پنجم آن یعنی فضای هوش مصنوعی شده‌ایم و حال شاهد انجام اموری هستیم که در گذشته به سختی در انجام میگرفت ولی امروزه در فضای بلاکچین در حال انجام است.

کریمی افزود: با وجود نوآوری‌های تکنولوژی، اتاق‌های بازرگانی نیز ماهیت و ماموریت خود را تغییر داده‌اند با ورود به موضوعات اقتصادی نوین در حمایت از موضوعات جدید در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به ارکان اتاق بازرگانی افزود: تمامی تلاش ما در دور دهم اتاق‌های بازرگانی هم افزایی و ایجاد فضایی شفاف از فعالیت‌های اقتصادی و بازارهای مالی و خارج رانت بوده تا بتوانیم به عنوان پیشران اقتصادی کشور نقش آفرین باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی ارومیه افزود: فن بازارها در راستای توسعه کشور و بروز رسانی صنایع بیش از هر زمان دیگری در انجام رسالت خود باید گام برداشته و در عرضه و تقاضای فناوری کشور در بحث شناسایی نیازهای صنایع کمک حال باشند.

به گزارش ایلنا، این نشست در طی مدت دو روز با حضور مدیران فن بازارهای منطقه‌ای و تخصصی کشور و همچنین کارگزارن استانی این فن بازارها در ارومیه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز